Min første hjemmeside
Da jeg ønskede at få et elektronisk visitkort fik jeg kontakt med Helle, Better Doing.
Formålet med hjemmesiden var, at mine kunder og nye kunder kunne læse om, hvem jeg er, og hvad jeg tilbyder, og hvilket menneske jeg underviser i yoga.
Passer til mig
Jeg oplevede, at Helle lynhurtigt sporede sig ind på et æstetisk udtryk og en opbygning af hjemmesiden. Det hele er “lige mig”. Det gav også lethed og smidighed i processen.
At Helle besidder disse kompetencer, er for mig helt afgørende for, at produktet bliver rigtig godt, og der ikke bruges unødige ressourcer.
Samarbejdet og brugervenlighed
Helle arbejder hurtigt og er meget tilgængelig. Jeg havde dialog med Helle under hele processen. Helle stillede samtidig udfordrende spørgsmål i forløbet. Dermed blev der skabt et godt flow i processen, og der blev taget stilling til muligheder undervejs.
Jeg er ikke selv nogen IT-nørd, så jeg nød at der blev lagt videoer op, som hjælper mig til at kunne lave mine egne rettelser på mit elektroniske visitkort, uden at skulle være afhængig af andre.
Fremtidssikret
Helle søger også for at min hjemmeside skrues sammen, så det passer med den retning min forretning nu skal udvikle sig i.